درخشش نویسنده شیروانی در جشنواره ادبیات داستانی بسیج خراسان شمالی

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان، از درخشش نویسنده این شهرستان در دهمین دوره جشنواره ادبیات داستانی بسیج خراسان شمالی خبر داد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: "هانیه سیستار" در رده سنی نوجوانان در جشنواره ادبیات داستانی بسیج خراسان شمالی موفق به کسب مقام شد.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان هدف از برگزاری این جشنواره را  استعدادیابی و شناسایی نویسندگان بومی دانست و بیان کرد: دهمین دوره جشنواره ادبیات داستانی بسیج خراسان شمالی در فضای مجازی با موضوعاتی چون ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، مدافعان سلامت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و مکتب سلیمانی، استکبار ستیزی و جهش تولید برگزار شد.

 

 

عباسپور عنوان کرد: هیئت داوران پس از بررسی 129 اثر رسیده به دبیرخانه، 9 اثر را برای رقابت مرحله نهایی انتخاب کردند که هانیه سیستار نویسنده رده سنی نوجوانان از شهرستان شیروان حائز رتبه برتر شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه این مراسم که در ساختمان اقشار بسیج استان برگزار شد از سوی هیئت داوران و مدیر بسیج هنرمندان خراسان شمالی از این نویسنده نوجوان شیروانی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1030165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha