کانون های مساجد با فعالیت های گسترده در جذب جوانان موفق عمل کردند

اکرمی گفت: کانون های مساجد با فعالیت های گسترده خود در جذب جوانان به مسجد موفق عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» در دومين جلسه شوراي هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي که در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: این کانون ها توانسته اند با فعالیت های گسترده، فرهنگی، دینی، علمی و آموزشی خود در جذب جوانان به مساجد موفق عمل کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: مسجد از صدر اسلام تاكنون افزون بر كاركرد عبادی، دارای جایگاه بصیرت بخشی بوده و سنگر مقاومت و تصمیم های مهم در ایران و جوامع اسلامی بوده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این پایگاه مهم سیاسی و اجتماعی در ایران پیش از انقلاب نیز پایگاه اصلی حركت ها و مبارزات انقلابی و بستر ساز گسترش، تعمیق و تثبیت انقلاب بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز باید این کارکردهای مساجد احیا شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر دستگاه های و متولیان فرهنگی می توانند در این راستا نقش آفرین باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت های مساجد در این راستا نیز اشاره کرد و  ادامه داد: در ایام کرونا نیز شاهد تلاش و مشارکت مردمی با محوریت مساجد بودیم و این پایگاه های دینی همچون دوران انقلاب در صحنه حضور داشته و تلاش های گسترده ای از کمک مومنانه تا همدلی و همراهی به منظور ضد عفونی معابر و محله ها و رسیدگی به نیازمندان داشتند.

کد خبر 1030168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha