استفاده از ظرفیت مساجد برای کمک به زلزله زدگان سی سخت جای تقدیر از مبتکران این ایده دارد

نماینده مردم اصفهان با اشاره به پویش مسجد کانون مهر علوی توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد (فهما) و خبرگزاری شبستان گفت: این ابتکار عمل و حرکت فوق العاده ای است که نیاز به تقدیر دارد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پویش مسجد؛ کانون مهر علوی گفت: هر جامعه ای برای بحران هایش و مدیریت این بحران ها تدبیری می کند. یکی از تدبیرهای منحصر به فردی که جمهوری اسلامی ایران در هر بحرانی و برای حل هر مشکلی دارد، استفاده از ظرفیت مردمی برای حل این مشکلات و بحران ها است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از محوری ترین و اساسی ترین مراکز سازماندهی و ساماندهی نیروهای مردمی اماکن مذهبی همانند مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه هستند. بنابراین از مهمترین و متمایزترین ابزارهای مدیریت بحران های طبریعی که به وجود می آمد استفاده از ظرفیت های مردمی و از جمله مساجد است.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی پویش مسجد کانون مهر علوی توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و خبرگزاری شبستان کار فوق العاده مهم و ابتکار عملی در راستای کمک به زلزله زدگان سی سخت است، گفت: ما از دست اندرکاران در این حوزه تقدیر و تشکر می کنیم. آنها با این حرکت نشان دادند که فرهنگ دینی مردم ایران می تواند آنها را در هر موقعیتی از سایر ملل دنیا متمایز می کند. اینکه ما مساجد را کانون کمک به همنوعان خود قرار دهیم قطعا وجه تمایز ما نسبت به سایر ملل دنیاست و باید سعی کنیم این پایگاه مردمی و دینی را تقویت کنیم.

کد خبر 1030185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha