ضرورت دوری از نگاه جناحی به حوزه اقتصاد و فرهنگ

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت دوری از نگاه جناحی به حوزه اقتصاد و فرهنگ، گفت: سیاست باید در خدمت اقتصاد و فرهنگ باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز(4اسفند) در کارگاه آموزشی دانش افزایی شورای اقامه نماز دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نفت در لرستان به سیره علوی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ما باید تلاش کنیم از این سیره الگو بگیریم و سمت و سوی حرکت ما باید به سمت قله‌ای باشد که امام علی(ع) در آنجا ایستاده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان رشد فرهنگی را زمینه ساز موفقیت و رشد و پیشرفت در زمینه هی مختلف عنوان کرد و گفت: اقتصاد و فرهنگ ما نباید در اختیار سیاست بازان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه سیاست به عنوان تدبیر امور لازم است اما نباید به حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ نگاه جناحی داشته باشیم، ادامه داد: سیاست باید در خدمت اقتصاد و فرهنگ باشد و بر سیاست ما اخلاق و دین حاکمیت داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: تاکنون اگر در زمینه های مختلف موفق عمل نشده  به خاطر این بوده که اقتصاد و یا فرهنگ ما را افرادی به دست گرفته‌اند که سیاست بازی کرده‌اند.

 

وی بیان داشت: اگر مدیریت، منفعل، سست، غیر انقلابی و… باشد، یا کار انجام نشده و یا اگر انجام شده از مسیر خودش منحرف شده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه رشد اقتصادی باید همراه با رشد فرهنگی و تربیت دینی باشد، اظهار کرد: باید از این رزق معنوی بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ نماز، گفت: اقامه نماز در ادارات باید از کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشد.

کد خبر 1030237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha