رسیدگی به ۱۰۰ پرونده تخلف در شهرستان بندرماهشهر

شریفات در چند ماه گذشته، حدود ۱۰۰ پرونده تخلف را به مرحله صدور حکم رساندیم اما تاکنون حکمی برای متخلفان صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «علی شریفات» امروز (دوشنبه ۴ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وقتی کار را در بندرماهشهر تحویل گرفتم، وضعیت اتاق اصناف و اتحادیه ها مناسب نبود، اتاق اصناف حدود ۱۴۰ میلیون تومان بدهی معوقه داشت که با تلاش دوستان این بدهی به صفر رسید.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندرماهشهر با بیان اینکه در چند ماه گذشته حدود ۱۰۰ پرونده تخلف را به مرحله صدور حکم رساندیم اما تاکنون حکمی برای متخلفان صادر نشده است افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۲۴ سازمان بازرسی تخلف صنف مورد نظر را گزارش دهند و کمتر از ۴۸ ساعت این شکایات توسط بازرسان ما رسیدگی می‌شود.

 

وی در خصوص کمبود روغن در این شهرستان در بهمن ماه تصریح کرد: نیاز شهرستان به روغن در ماه ۹۰ تن است اما در بهمن ۱۰۰ تن روغن توزیع شده است؛ در استان خوزستان، بیشترین تخلفات در خصوص گرانفروشی روغن در بندرماهشهر رخ داده است.

 

شریفات با اشاره به اینکه سه شرکت طبیعت، اویلا و رعنا برای فروش روغن، مغازه داران را به خرید اقلام دیگر نظیر تن ماهی اجبار می کردند یاد آور شد: برای این سه شرکت به دلیل فروش اجباری کالا صورتجلسه ای تنظیم و به ستاد تنظیم بازار استان فرستاده شد که پس از این اتفاق این شرکت ها سهمیه روغن شهرستان را کم کردند.

 

کد خبر 1030241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha