برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی شهرستان گلوگاه

رضایی خورشیدی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن همزمان با میلاد امام علی(ع) در گلوگاه برگزار می شود.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به قرآن و درس های این کتاب آسمانی و پندهایی که دارد نیازمند است و تلاش داریم تا در مناسبت های مختلف با برگزاری محافل انس با قرآن تلنگری بر وجدان های خفته مان زده و بیدارباش دوباره ای برای حرکت در مسیر معنویت باشیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: تلاش داریم تا با برگزاری محفل انس با قرآن در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به وجود ویروس کرونا در جامعه و رعایت دستور العمل های بهداشتی، در نهادینه کردن ارزش ها در جامعه تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه نهادینه کردن قرآن و درس های قرآن در زندگی مهمترین راه سعادت و سعادتمندی است؛ خاطر نشان کرد: قرآن کتاب راهنمای دل و جان است و برای همه زندگی بشریت برنامه دارد و عمل به دستورات قرآن مهمترین راهی است که ما را به سعادت رهنمون می کند.

 

رضایی خورشیدی با اعلام اینکه محفل انس با قرآن روح و جان را سیراب می کند؛ از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: این محفل انس با قرآن همزمان با میلاد امام علی(ع) در گلوگاه برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کاروان قرآنی شهرستان گلوگاه به همت اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی، جامعه قرآنی نورالسماء، کانون مرکزی خادمیاران آستان قدس رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: این محفل انس با قرآن در دو شب با رعایت دستور العمل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و این برنامه معنوی چهارشنبه 6 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد خانم الاوصیاء گلوگاه و پنج شنبه 7 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) روستای تیرتاش گلوگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1030257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha