اعلام برگزیدگان مسابقه گام دوم انقلاب در خرمشهر

بحرینی از اعلام برگزیدگان مسابقه پیامکی گام دوم انقلاب در شهرستان خرمشهر خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر برگزار شد.

«حمید بحرینی» صبح امروز (دوشنبه ۴ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه صدور بیانیه‌ «گام دوم انقلاب» از سوی مقام معظم رهبری، تجدید مطلعی است اظهار کرد: با پیروی از این بیانیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهند زد.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اعلام نتایج و معرفی نفرات برتر مسابقه پیامکی ‏‏«بیانیه گام دوم انقلاب» در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: این مسابقه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی توسط مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

 

وی با اشاره له اینکه این مسابقه در قالب سوالات تستی طراحی شده بود تصریح کرد: پس از بررسی و قرعه کشی نهایی، زینب کریمی از قم، هانیه لطفی از سمنان، مسعود خلیلی از قم، مهدی جمشیدی و محمد رضا جمالی هر دو از شهرستان شیراز به عنوان برندگان نهایی این مسابقه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

کد خبر 1030264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha