حرکت کانون های  مساجد کشور در راه اندازی پویش مسجد کانون مهر علوی را ارج می نهیم

نماینده مردم شهرکرد با اشاره به راه اندازی پویش مسجد کانون مهر علوی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان گفت: این حرکت را ارج می نهیم و صمیمانه از دست اندرکاران تشکر می کنیم.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدام کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و خبرگزاری شبستان در راه اندازی پویش مسجد کانون مهر علوی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت گفت: وقتی نام مسجد می اید جمله معروف حضرت امام که فرمودند مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید در ذهن تداعی می شود به تمام معنا در طول 42 سال گذشته مساجد محور تحرک بخشی و حرکت دینی و معرفتی در جامعه ما بودند.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بسیاری از موضوعات اجتماعی نظیر کمک به آسیب دیدگان، محرومان، مستضعفان و حتی در بحث حرکت بزرگ مومنانه و مساوات این مساجد بودند که مبنای حرکت قرار گرفتند و اتفاقا در تمامی این حرکت ها موفق عمل کردند.

 

وی ادامه داد: مساجد نقطه تحول حکومت علوی هستند و باید به عنوان نقطه تحرک بخشی حوزه های دینی به آنها نگاه کرد. هر مقدار به مساجد توجه کنیم آسیب های اجتماعی ما نیز کاهش پیدا می کند.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر موقع مساجد به هر موضوعی ورود پیدا کردند حرکت جمعی و وفاق ملی به وجود آمده است و قطعا باید از این اظرفیت بزرگ برای وفاق و اتحاد ملی بیشتر استفاده کنیم و قدر این ظرفیت را بدانیم.

 

راستینه با تشکر صمیمانه از رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و خبرگزاری شبستان برای پویش مسجد کانون مهر علوی گفت: این حرکت را ارج می نهیم و می تواند حرکت خوبی در راستای کمک به آسیب دیدگان زلزله سی سخت باشد.

کد خبر 1030265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha