سامانه های سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در شفاف سازی نقش موثری دارند

اکرمی گفت: آغاز به کار سامانه های سیستم اطلاعات مدیریت پروژه، «مدیریت حمل و نقل بار» و «سبزینه» در شفاف سازی و پیشرفت پروژه ها و اصلاح خطاهای احتمالی نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کاظم اکرمی»، امروز (دوشنبه 4 اسفند) در آئین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه «PMSI»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه» با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب گفت: این سامانه ها در شفاف سازی موثر است و اگر در خصوص زمان بندی اگر اشتباه شود عوارض زیادی در پی دارد و مدیریت زمان نقش مهمی دارد.

مدیرکل بازرسی فارس افزود: تامین و اختصاص منابع نیز یک مدیر باید هوشمندانه عمل کند تا پروژه نیمه تمام نماند و یا افتتاح آن به طول نینجامد و یا اصلا به درد استفاده نخورد.

وی اضافه کرد: قوانین متعددی در خصوص شفاف سازی داریم و اگر کاری از ابتدا با شفاف سازی پیش برود احتمال خطا به صفر نیز خواهد رسید و خطاهای احتمالی در مسیر نیز اصلاح می شوند.

اکرمی با اشاره به لزوم تداوم و پیگیری این پروژه بیان کرد: نباید کار تا همینجا متوقف شود بلکه باید قدم اول شفاف سازی باشد و باید این سامانه ها تکمیل شود و تمام دستگاه های اجرایی استان و شهر شیراز پایگاه جامع هوشمند و دقیقی داشته باشیم تا تمامی معاملات و قراردادها وارد پایگاه شوند و در دسترس مدیران دستگاه های نظارتی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر مدیری در دفتر کارش بتواند از طریق سیستم نیز بر پروژه ها نظارت کند کارها با دقت و شفافیت بهتر پیش خواهد رفت.

کد خبر 1030312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha