۱۶ شهروند دهلران به کرونا انگلیسی مبتلا شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: متاسفانه افراد مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در شهرستان دهلران به ۱۶ نفر افزایش یافته است.

«عبدالصاحب شریفی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: متاسفانه جهش کرونا در شهرستان نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده، ۶ نفر به کرونا جهش یافته انگلیسی مبتلا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان از سفر ها و ترددهای غیر ضروری به استان خوزستان خودداری کنند، گفت: اگر شهروندان رعایت نکنند قطعا شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا جهش یافته در  این شهرستان خواهیم  بود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران  یادآور شد: تا به امرز یک هزار و 454 نفر در شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

 شریفی بیان کرد: کل تست های   )PCRپی سی آر ) و رپيدتست انجام شده در شهرستان ۴ هزار و 856مورد بوده که از این تعداد 52نفر مثبت بوده است.

 

وی گفت: افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند باید پروتکل های بهداشتی را به طول کامل اجرا کند و اگر  در مجامع عمومی مشاهده شوند برابر قانون به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات غیرضروری، پرهیز از هرگونه دورهمی و برگزاری دورهمی‌ها حتی محافل کوچک خانوادگی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و حتی استفاده دوبل از ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان تنها راه مقابله با کرونا است.

 

کد خبر 1030321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha