سامانه «سیستم اطلاعات مدیریت پروژه» تصمیم گیری مدیران شیراز را علمی می کند

اسکندرپور گفت: آغاز به کار سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه «PMSI»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه»، تصمیم گیری مدیران را علمی و کارشناسی می کند و برای شهروندان امکان رصد لحظه ای امور شهرداری را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (دوشنبه 4 اسفند) در آئین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه «PMSI»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه» گفت: مراسم امروز، حاصل سه سال کار مداوم و حضور کارشناسان متعدد بوده است.

 شهردار شیراز ادامه داد: اولین گام شهرداری در نوروز و روز شیراز دسترسی شهروندان شیراز به اینترنت عمومی رایگان است که روزانه 200 مگا بایت به هر یک از شهروندان تقدیم می شود که اجرای اولیه آن در باغ «جهان نما» است.

وی اضافه کرد: در فاز بعدی ایستگاه های متروی میرزای شیرازی و نمازی تا پایان سال است و تا روز شیراز ایستگاه های امام حسین (ع)، زندیه و وکیل الرعایا و مراکز گردشگری شهر شیراز، وای فای رایگان به مردم شیراز اهدا خواهد شد.

اسکندرپور با اشاره به اهمیت رویکرد نرم افزاری در شهر بیان کرد: پروژه های عمرانی با رویکرد نرم افزاری پیشرفت بهتری خواهند داشت و اگر در مورد «پل کابلی» شیراز، منتقدان در مورد هزینه با شهرداری اختلاف نظر داشتند به دلیل عدم اطلاعات کافی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: اما در این سیستم مدیریت پروژه از لحظه شروع تا پایان پروژه، پرداخت ها و برآوردها به صورت روزانه قابل رصد است و حق شهروندان است که بدانند که پول آنها چگونه توسط شهرداری هزینه می شود.

شهردار شیراز تاکید کرد: در این سامانه امکان مانیتور کردن شهر در تمامی ابعاد خدماتی و زیرساختی برای مدیران وجود دارد تا مدیران اختصاص اعتبار را در نقاط مختلف شهر انجام دهند.

وی ادامه داد: در این سامانه همچنین میزان امکانات پارک ها به صورت جزئیات و تامین اعتبار برای حفظ و نگهداری آنها بر اساس آیتم های موجود در پارک فراهم شده است.

اسکندرپور تصریح کرد: آغاز به کار سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه «PMSI»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه»، تصمیم گیری مدیران را علمی و کارشناسی می کند و برای شهروندان امکان رصد لحظه ای امور شهرداری را فراهم می کند و دستگاه های اجرایی نیز می تواند روزانه اقدامات شهرداری را رصد کنند.

کد خبر 1030333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha