هم افزایی و تعامل نهادهای فرهنگی موجب دوری از موازی‌کاری می‌شود

ناظمی با بیان اینکه هم افزایی و تعامل نهادهای فرهنگی موجب دوری از موازی‌کاری می‌شود، گفت: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی را بیش از پیش در استان شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفت و گو کرد.

«سیدقاسم ناظمی» در این دیدار با اشاره به اینکه کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، بستر لازم را برای تبیین و تعمیق فرهنگ، هنر و ادبیات در دوران کودکی و نوجوانی فراهم می‌کند، بر اهمیت فعالیت‌های کانون و نقش اثرگذار آن در شناسایی و معرفی نسلی خلاق و مسئولیت‌پذیر تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه هم افزایی و تعامل نهادهای فرهنگی موجب دوری از موازی‌کاری می‌شود، اظهار امیدواری کرد: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی را بیش از پیش در استان شاهد باشیم.

همچنین در این دیدار علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر محمدپور مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر ناظمی را از چهره‌های موثر فرهنگی استان معرفی کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: همکاری‌های مشترک کانون و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت رویکردهای مشترک‌شان در امر توسعه فرهنگ، همواره راهگشا و اثرگذار بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به آمادگی کانون برای گسترش این همکاری‌ها بر اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی تاکید کرد.

کد خبر 1030372

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha