آزادسازی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

ترکاشوند با اشاره به اهمیت اهتمام اصناف خیّر و نیکوکاری به منظور آزادی زندانیان غیرعمد گفت: ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ ترکاشوند» طی آئین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که دوشنبه 2 اسفند در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز برگزار شد گفت: به مناسبت روز پدر و روز میلاد حضرت علی(ع) 28 زندانی مردم و 2 زندانی زن با جرائم غیرعمد آزاد شدند.

 

رئیس بسیج اصناف استان البرز افزود: مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرائم با عنوان مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر برگزار شد.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه پدر در خانواده بیان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی بدهکاری و جرائم غیرعمد است که در شرایط اقتصادی برای خانواده به ویژه نان آور خانه ممکن است اتفاق افتد.

 

وی اظهار کرد: زندانیان جرائم غیرعمد با همت خیران اصناف با توجه به محدودیت های شیوع بیماری کرونا محقق شد و این امر میزان حسّ انسان دوستی و محرومیت زدایی در میان بازاریان را نشان می دهد.

 

رئیس بسیج اصناف استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود ستاد دیه استان البرز تا پایان سال نیز با همکاری خیران اصناف 24 زندانی دیگر را آزاد کنند.

 

 

کد خبر 1030445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha