مدافع سلامت دیگری از ‌آسمان استان البرز پر کشید

فتحی با تسلیت و تبریک شهادت یکی دیگر از مدافعان سلامت گفت: شهیده فرانک داوودی یکی دیگر از مدافعان سلامت به دلیل ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ به فیض شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت یکی دیگر از شهداء مدافع سلامت در البرز گفت: فرشته دیگری در استان البرز آسمانی شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: بانوی مدافع سلامت استان البرز طی ماه ها فعالیت در بخش جراحی مردان بیمارستان شهید مدنی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: بنابر وضعیت جسمی این بانوی شهیده، پزشکان تصمیم گرفتن که نوزاد ۷ ماهه او را به صورت سزارین به دنیا بیاورند ولی به دلیل شدت بیماری این بانوی پرستار جان خود را از دست داد. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: تا به امروز ۸ مدافع سلامت در جریان شیوع بیماری کرونا به فیض شهادت رسیده اند. 

 

متن تسلیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت شهادت این پرستار به شرح زیر است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اندوهبار آسمانی شدن، پرستار متعهد و فداکار مدافع سلامت بیمارستان شهید مدنی کرج  "خانم فرانک داوودی " که در راه خدمت به مردم شریف استان، به علت ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاثر و تالم شدید قلبی اینجانب و سایر همکاران حوزه سلامت استان گردید، درگذشت آن عزیز از دست رفته به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند. 

 

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این همکار گرانقدر را به خانواده محترم آن مرحومه، جامعه بزرگ پرستاری استان البرز و همکاران وی در بیمارستان شهید مدنی  و همه ی مردم شریف و قدرشناس استان البرز که همواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا یار و یاور تیم سلامت بوده اند ، تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

 

کد خبر 1030486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha