برگزاری ویژه برنامه های ایام الابیض در۳۰۰ امامزاده کشور به صورت مجازی

حجت الاسلام عادل با اشاره به تدارک ویژه برنامه های ایام الابیض در۳۰۰ امامزاده کشور گفت: برنامه های این ایام در امامزادگان از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه ها و رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه رجب بویژه ایام الابیض  درامامزادگان و بقاع متبرکه گفت: به دلیل آنکه  شرایط بیماری کرونا حادتر شده است و امکان برگزاری برنامه های حضوری وجود ندارد، عمده برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه رجب که در آن واقع هستیم و در ماه شعبان که پیشرو است، به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است که در هر استان یک امامزاده شاخص در برخی از این ایام همانند 13 و 15 رجب که برنامه و اعمال خاص ام داود را دارند، با هماهنگی رسانه ملی این برنامه ها با حضور چهره های مطرح خطابه به صورت زنده پخش شود و مردم از منازلشان از این فضای معنوی استفاده کنند و در فضای مجازی نیز در 300 امامزاده از طریق فضای مجازی برای این ایام برنامه به صورت زنده تدارک دیده شده است.

 

 حجت الاسلام عادل از برپایی «کاروان های شادی» در امامزدگان و بقاع متبرکه به مناسبت اعیاد ماه رجب و شعبان خبر داد و گفت: اجرای مدیحه سرایی و سرود در خیابان ها و در مجامع عمومی به نحوی که اجتماع عمومی صورت نگیرد و موجب ترافیک نیز نشود، برای این ایام تدارک دیده شده است، تا مردم از منازل و پنجره ها بتوانند شاهد این برنامه ها و جشن ها شوند و فضای شهر در این ایام حال و هوای معنوی به خود بگیرد.

 

حجت الاسلام عادل خاطر نشان کرد: امیدواریم فضای کشور ازنظر درمانی بهتر شود، تا امکان برگزاری برنامه ها در ماه شعبان به صورت حضوری فراهم شود.

کد خبر 1030514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha