متمرکز شدن فعالیت‌های کانون‌های مساجد در بستر فضای مجازی

اردشیری بابیان اینکه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل شیوع دوباره ویروس جهش یافته کرونا باید در بستر فضای مجازی برگزار شود گفت: همه کانون های فرهنگی هنری شهرستان لردگان نیز برنامه های خود را تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می کنند.

«منصور اردشیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همه تلاش های کانون های فرهنگی هنری در سطح کشور برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا است که در این روزها با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به خاطر ویروس جهش یافته کرونا انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان ادامه داد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا موجب به وجود آمدن محدودیت هایی برای انجام فعالیت های فرهنگی کانون ها شده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا فضای مجازی یک فرصت برای جریان سازی در عرصه فرهنگ است که در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است.

 

اردشیری تصریح کرد: با توجه به تاکید کادر درمانی و پزشکی مبنی بر عدم حضور در اجتماعات و رعایت پروتکل های بهداشتی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لردگان نیز اصل حفط سلامتی جوانان مسجدی را در دستور کار قرار دادند و از این رو بیشتر فعالیت ها به سمت و سوی فعالیت در فضای مجازی رفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی لردگان بابیان اینکه فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل شیوع دوباره ویروس جهش یافته کرونا باید در بستر فضای مجازی برگزار شود گفت: همه کانون های فرهنگی هنری شهرستان لردگان نیز برنامه های خود را تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می کنند.

 

کد خبر 1030563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha