ضرورت رسیدگی به مشکلات مسکن مهر فومن

محسنی با بیان اینکه نافی زحمات انجام شده برای پروژه مسکن مهر فومن نیستیم بلکه منافع مردم در این خصوص مورد توجه است گفت: علی رغم انجام اقدامات مختلف، مشکلات اصلی این پروژه هنوز حل نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن،‌«محمدرضا محسنی» صبح امروز(سه‌شنبه،‌۵ اسفند) در جلسه شورای مسکن شهرستان فومن با محوریت رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه مسکن مهر شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در  فومن به یکی از مشکلات شهرستان تبدیل شده که با اقدامات انجام شده تاکنون، رفع نگردیده است.


فرماندار فومن با بیان اینکه نافی زحمات انجام شده برای این پروژه نیستیم بلکه منافع مردم در این خصوص  مورد توجه است افزود: علی رغم انجام اقدامات مختلف، مشکلات اصلی این پروژه هنوز حل نشده است.

 

وی با بیان اینکه با توضیحاتی که متولیان امر ارائه داده‌اند، مستلزم رسیدگی و چاره‌اندیشی فراتر از سطح شهرستان خواهد بود گفت: مردم به این پروژه اعتماد کردند و سرمایه خود را در اختیار متولیان آن گذاشتند.

 

محسنی تصریح کرد: وجود معارض برای زمین این پروژه و مسئله صدور سند و  تعیین تکلیف مطالبات افراد انصراف داده، مسائلی است که حاکی از پایان نیافتن مشکلات آن است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه مجموع ۵۸۰ واحدی که قرار بود ساخته شود، در حالی به ۱۶۰ واحد تقلیل یافت که در پایان، تنها ۶۰ واحد ساخته شد خاطرنشان کرد: بخشی از مسائل این پروژه از قبیل محوطه سازی توسط مسکن و شهرسازی شهرستان که مطالبه ساکنان است، در سال آینده انجام خواهد شد.

کد خبر 1030583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha