جایزه ادبی منزوی در زنجان برگزار می شود

محمدی از برگزاری جشنواره ادبی شعر غزل منزوی در زنجان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره در دست تدوین است و به زودی منتشر می شود.

رئیس واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، از برگزاری اختتامیه نخستین کنگره ملی شعر و داستان طلوع در نیمه دوم اسفندماه خبر داد و گفت: این کنگره ملی است و به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

جعفر محمدی با اشاره به موضوعات این کنگره خاطرنشان کرد: دهه مبارکه فجر، شخصیت های تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهید بهشتی، مرحوم آیت الله طالقانی، شهید رجایی و....، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، شهدای علمی _ هسته ای شهید شهریاری، شهید محسن فخری زاده از موضوعات این کنگره است.

 

رئیس واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری آیین اختتامیه این کنگره در نیمه دوم اسفندماه خبر داد و گفت: نفرات اول هر بخش؛ ۲۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش؛  ۱۵ میلیون ریال، نفرات سوم هر بخش؛ ۱۰ میلیون ریال و نفرات تقدیری هر بخش؛ ۵ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد.

 

وی همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف اطلاع رسانی در ارتباط با نحوه پیشگیری از ویروس کرونا در استان برگزار شد که در اسفندماه از برگزیدگان این جشنواره تقدیر خواهد شد.

 

محمدی در ادامه به برگزاری جایزه ادبی غزل منزوی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: فراخوان این جشنواره در دست تدوین است و به زودی منتشر می شود.

کد خبر 1030596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha