راه اندازی تشکل جمعیت بانوان فرهیخته در شهرستان بندرماهشهر

حجت الاسلام موسوی از راه اندازی تشکل جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان بازوی اجرایی مشورتی و سیاست گذار در حوزه بانوان در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر ماهشهر، نشست صمیمی «حجت‌الاسلام موسوی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر امروز (سه‌شنبه ۵ اسفند) با جمعی از بانوان نخبه و فعال شهرستان بندرماهشهر در این اداره برگزار شد.

 

«حجت الاسلام سید عابدین موسوی» در این نشست اظهار کرد: تشکل جمعیت بانوان فرهیخته به عنوان بازوی اجرایی مشورتی و سیاست گذار در حوزه بانوان با حضور مستمر نخبگان جامعه بانوان شهرستان در کنار اداره تبلیغات خواهد بود و بانوان از نظر جمعیتی و استعدادهای فراوان و نخبه و نقش های ویژه در آینده انقلاب اسلامی و شهرستان حضور تعیین کننده ای باید داشته باشند.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات شهرستان بندرماهشهر افزود: مسئله حجاب و عفاف مسئله مهمی است که باید به صورت ریشه ای حل شود و تنها با حضور فعال و مستمر بانوان نخبه و فعال جامعه و نقش ویژه بانوان امکان پذیر است؛ نقش مادری و همسری نقشی راهبردی است و تاثیر مادر و همسر در منزل غیرقابل انکار است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه فضای غالب جامعه در جهت مطالبه حجاب آسیب پیدا کرده و باید بر روی فرهنگ سازی بیشتر کار شود و مسئولان و ادارات بایستی به صورت جدی بر روی مسئله حجاب و عفاف ورود کنند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی تصمیم جدی دارد در حوزه عفاف و حجاب در سال ۱۴۰۰ ورود کرده و در حد توان با تبدیل این مطالبه به گفتمان عمومی و با کمک مدیریت شهری هر کمکی بتواند به تشکل های بانوان انجام دهد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جلسات و نشست های مستمر با حضور بانوان و نخبگان شهرستان خواهیم داشت و بانوان جامعه می بایست جهت انجام این امر حضور موثر علمی و عملی پیدا کنند.

 

کد خبر 1030655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha