اسلام دین آزادگی است اما آزادگی به راحتی به دست نمی‌آید

سردار قاآنی گفت: ما چندین مرحله مقاومت را با افتخار پشت سر گذاشته‌ایم. اسلام دین آزادگی است، اما آزادگی به راحتی به دست نمی‌آید؛ با مقاومت می‌توان آزاده و عزیز بود و هر کس مقاومت نکرد در هر مرحله‌ای محکوم به ذلت و شکست خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه پنجم اسفندماه در همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی بین‌المللی دفاع مقدس که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه ما فرزندان اسلام هستیم و اسلام دین مقاومت است. ما روزانه و در بهترین حالات روحی و روانی از خداوند می‌خواهیم که ما را در مسیر مقاومت ثابت‌قدم بدارد. خداوند متعال به کسانی که در مسیر مقاومت ایستاده باشند، وعده پیروزی داده است.

 

وی ادامه داد: ما چندین مرحله مقاومت را با افتخار پشت سر گذاشته‌ایم. اسلام دین آزادگی است، اما آزادگی به راحتی به دست نمی‌آید؛ با مقاومت می‌توان آزاده و عزیز بود و هر کس مقاومت نکرد در هر مرحله‌ای محکوم به ذلت و شکست خواهد بود.

 

سردار قاآنی گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه زبانزد خاص و عام شده، مرهون مقاومت ملت است؛ همچنان‌که مقاومت در برابر شاه منجر به انقلاب شد.

 

کد خبر 1030657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha