بیش از ۳۵ هزار خانواده شهید در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» مورد تقدیر قرار گرفتند

حجت‌الاسلام ارزانی در دیدار با خانواده شهید محمد تاجبخش از شهدای مدافع حرم گتوند گفت: طبق آخرین آمار سامانه بچه‌های مسجد، تاکنون ۳۵ هزار و ۴۶۱ دیدار با خانواده شهید در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» مورد تقدیر و تکریم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی» امروز (سه‌شنبه 5 اسفند) در مراسم سه‌شنبه‌های تکریم که به صورت ویدئوکنفرانس با خانواده شهید مدافع حرم محمد تاجبخش مدیر کانون قیصر امین‌پور شهرستان گتوند برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت امرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: این حرکت ارزشمند در قالب سه‌شنبه‌های تکریم از 10 تیرماه با ارتباط با منزل شهید خالقی‌پور آغاز شد و امروز نوزدهمین جلسه‌ای بود که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار که 14 جلسه آن به صورت هفتگی و مابقی به صورت ماهانه انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: این جلسات همواره به صورت هفتگی با حضور کانون‌های مساجد و همراهی ائمه جمعه و جماعات و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقصی نقاط کشور برگزار شده و طبق آخرین آمار سامانه بچه‌های مسجد، تاکنون 35 هزار و 461 دیدار با خانواده شهید مورد تقدیر و تکریم قرار گرفته‌اند که قطعا تا پایان سال افزایش پیدا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز کتابی در 14 روایت از 14 جلسه اول سه‌شنبه‌های تکریم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به چاپ رسیده است اضافه کرد: این کتاب هبه صورت روایت‌گونه در قالب کتابی با عنوان «شکوه کرامت» منتشر و تقدیم دکتر صالحی شده است.

 

حجت‌الاسلام ارزانی در پایان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم‌ها تصریح کرد: همه ما متعلق و وامدار این نظام و وابسته به شهدا هستیم و اگر از آنها فاصله بگیریم قطعا در حق آنها جفا کردیم و از این ارزش‌ها دور شدیم.

 

کد خبر 1030684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha