پیگیری شبستان برای شکستن طلسم هفت ساله روستای گوک تپه/ وعده های آبفا در روستای گوک تپه کی عملیاتی می شود؟

اهالی روستا گوک تپه با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان گلستان درخواست پیگیری شکستن طلسم هفت ساله این روستا و حل مشکل بحران آب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، اهالی روستا گوگ تپه با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان گلستان برای شکستن طلسم هفت ساله این روستا و حل بحران آب درخواست کردند.

 

اهالی این روستا معتقد هستند برخلاف گفته مسئولان که خانواده های انگشت شماری در این روستا با مشکل قطعی آب رو به رو هستند در طول چند ماه از سال کل اهالی روستا با مشکل آب رو به رو هستند و 70 خانواده با حدود ۲۰۰ نفر در قسمت های مرتفع روستا قرار دارند که در بیشتر طول سال با قطعی ۱۰۰ درصدی آب رو به رو هستند و یا فقط در ساعات پایانی روز و با کاهش مصرف از آب لوله کشی بهره مند می شوند.

 

همچنین مسئولان در حوزه آبفای استان گلستان بخشی از مشکلات پیش آمده را از احشام و استفاده دامداران دانستند که اهالی روستا معتقد هستند که اصلا فشار کم آب لوله کشی این روستا اجازه چنین مسئله ای را نمی دهد و آبشخورهای دامداران در خارج از روستا قرار دارد و تعداد آن نیز محدود است.

 

مشکل این روستا چندین بار در پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، میز خدمت مسئولان ارائه شده ولی هنوز به جایی نرسیده است.

 

روستای گوک تپه با جمعیت یک هزار و 173 نفر و 336 خانوار در بخش وشمگیر شهرستان آق قلا قرار دارد.

 

وعده هایی برای حفر چاه، ایجاد مخزن و تقویت جریان آب شرب به این روستا اتفاق افتاده ولی هنوز که هنوزه این مشکلات برطرف نشده است و به زودی خبرگزاری شبستان گزارش میدانی از وضعیت این روستا و پیگیری از مسئولان برای زمانبندی اجرای طرح ها را در دستور کار قرار می دهد. 

 

 

کد خبر 1030685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha