افزون بر ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر گیلان پرداخت شد

فاضلی از پرداخت افزون بر ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر گیلان معادل ۶۷ درصد مبلغ مصوب شده خبرداد.

به گزارش خبرگاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز(سه شنبه، ۵ اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونایی اصحاب فرهنگ و هنر تا ۱۵ اسفند اظهارداشت: این تسهیلات ۱۲ درصدی در سه سقف ۱۶، هشت و ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه به کارفرمایان دارای کد گارگاه به ازای هر کارمند یا کارگر شاغل در بنگاه ۱۶ میلیون پرداخت می‌شود افزود: کارفرمایان خویشفرما هشت میلیون تومان و آزادکاران فاقد بیمه ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت میکنند.

 

وی از پرداخت ۱۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از ابتدای سال تا کنون خبرداد و گفت: این تسهیلات برای اشتغالزایی و جبران خسارت هزار و ۷۶۶ نفر در قالب پرونده‌های خویش‌فرما، کارگاه رسمی و غیر رسمی (فاقد بیمه) در رسته اصلی مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و رسانه‌ای پرداخت شد.

 

فاضلی با اشاره به تصویب سهم ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، اذعان کرد : این تسهیلات برای جبران خسارت‌های وارده به کسب و کارهای ناشی از محدودیت‏‌ها و بیکاری‏‌های تحمیلی مستمر از کرونا است که تا کنون ۶۷ درصد این مبلغ، جذب و پرداخت شده است.

 

وی در پایان از متقاضیان خواست تا هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه کاراkara.mcls.gov.ir   اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1030699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha