مکتب حاج قاسم درس پاسخ به ندای کمک خواهی دیگران را به همگان می آموزد

ارجونی گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب اهل بیت است به ما یاد می دهد که مسلمان و انسان مومن آن کسی است که حتماً نگاهش باید یک نگاه خارج از مجموعه و خانواده خود باشد و اگر ندای کمکی به گوشش رسید باید کمک کند حتی اگر خودش نیاز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یوسف ارجونی سه شنبه (5 اسفند) در مرحله چهارم نهضت آزادسازی محکومین جرائم مالی غیرعمد زندان های استان کرمان در بیت الزهرای حاج قاسم گفت: همه این جلسات، نشست ها، گردهمایی ها و تلاش های مسئولین که در عرصه های متفاوت زحمت می کشند، از برکت خون شهدا است.

 

 

 

 

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور بیان کرد: در سطح کشور حوزه ستایشگری، یک حوزه موفق و تاثیرگذار است و در جای جای کشور و در بحران های متفاوت و گرفتاری های مختلف، جامعه ستایشگری جزو نخستین جوامعی بود که در صحنه حضور پیدا کرده و کمک و تلاش کردند و هر جایی که باری از نظام و انقلاب بر زمین بود این بار را به دوش کشیدند.

 

 

 

وی افزود: موضوع زندانیان جرائم غیرعمد و آزادسازی آن ها یکی از دغدغه هایی است که مسئولان دلسوز نظام هم ریاست قوه قضاییه و هم مجموعه های انقلابی مانند بسیج و سپاه مدتی است در این قضیه ورود پیدا کردند و در سطح کشور اقشار مختلف بسیج توانستند کارهای خوبی انجام دهند.

 

 

 

ارجونی ادامه داد: این حرکت بیانگر نگاه اهل بیت(ع) به این موضوع است و حتماً هم این مسیر ادامه خواهد داشت و مکتب حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب اهل بیت است به ما یاد می دهد که مسلمان و انسان مومن آن کسی است که حتماً نگاهش باید یک نگاه خارج از مجموعه و خانواده خود باشد و اگر ندای کمکی به گوشش رسید باید کمک کند حتی اگر خودش نیاز داشته باشد.

 

 

 

وی با بیان اینکه این کلام الهی و از سرچشمه وحی ساری و جاری شده است لذا همه تلاش ما باید به این سمت و سو برود که زندان مکان مناسبی نیست، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه، کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند و هیچ چیز از آن نمی دانند را به مبارزه طلبیدند و گفتند حاضریم، شما بیایید زندان های ما را ببینید و ما هم زندان های شما را ببینیم.

 

 

 

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور خاطرنشان کرد: در شرایط کرونا دیدیم کشورهایی که خودشان را مدافع حقوق بشر در دنیا می دانستند چه بر سر مردم خود آوردند و چه ها که نکردند اما مردم ما در کمال عزت و سربلندی و یاری گری پای نگاه و مطالبه رهبر ایستادند و نهضت عظیم کمک مومنانه را شکل دادند که امروز بهترین الگو، کشور ما است.

 

 

 

وی در پایان گفت: با همه این شرایط به هر حال زندان فضا و مکان خوبی نیست و آزاد شدن یک نفر از زندان در واقع  یک رهایی، پرواز، عروج و زندگی تازه و دوباره است که بعد از آزادی زندانیان هم مجموعه های مختلف در حوزه اشتغال و کار حتماً به این افراد کمک کنند.

کد خبر 1030713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha