تسلط روحانی شهدا بر شهرستان گتوند ستودنی است

حجت‌الاسلام اسدپور با بیان اینکه تسلط روحانی شهدا بر شهرستان گتوند ستودنی است گفت: این شهرستان ۳۴۹ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور» امروز (سه‌شنبه 5 اسفند) در دیدار خانواده شهید مدافع حرم محمد تاجبخش مدیر کانون قیصر امین‌پور شهرستان گتوند که در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم برگزار شد، با بیان اینکه هیچ خیری بالاتر از این نیست که شخصی در راه خدا شهید شود و این برترین مقام است اظهار کرد: شهرستان گتوند به مردم دیندار و دین‌مدار شهره است.

 

امام جمعه شهرستان گتوند افزود: این شهرستان 349 شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده که این آمار نسبت به جمعیت شهرستان، خیره‌کننده است یعنی نزدیک به یک پنجم مردم شهر درگیر مستقیم با جنگ تحمیلی بوده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید محمد تاجبخش، سلوک معنوی و سیر الی‌الله و سبقه‌ای اصیل داشت اضافه کرد: جد پدری این شهید و پنج فرزندش در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، 2 عموی وی به شهادت رسیدند و یک عمو و پدرش به مقام جانبازی نائل شدند و این سبقه خانوادگی، زمینه تقوا و ایثار را در آن شهید والامقام ایجاد کرده بود.

 

حجت‌الاسلام اسدپور ابراز کرد: شهید تاجبخش ابتدا مسئول پایگاه بسیج شهید شاپوری بود و سپس مدیر کانون فرهنگی هنری مرحوم قیصر امین‌پور شهرستان گتوند شد، وی همچنین مربی قرآن بود و نفس و و نَفَس الهی وی باعث شد بچه‌های مسجد را تربیت کند.

 

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در 30 روز نخست حضورش در سوریه به مقام شهادت نائل آمد عنوان کرد: تسلط روحانی شهدا بر شهرستان گتوند ستودنی است، شهدای این شهرستان عجیب هستند فقط از یک دبیرستان این شهرستان 70 نفر به مقام شهادت نائل شدند که آماری بی‌نظیر در کشور محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1030723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha