حضور نیروهای هلال احمر در منطقه سی سخت پس از گذشت یک ساعت از زلزله

همتی با اعلام رکورد زنی هلال احمر در جریان انفجار بیروت و زلزله منطقه سی سخت گفت: خدمات رسانی نیروهای هلال احمر به منطقه سی سخت کمتر از یک ساعت پس از زلزله انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « کریم همتی» با حضور در آئین افتتاح و بهره برداری از نخستین خط تولید ست دیالیز در کشور که سه شنبه ۵ اسفند در کرج انجام شد گفت: حضور نیروهای هلال احمر در منطقه سی سخت پس از گذشت تنها یک ساعت از زلزله محقق شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: جمعیت هلال احمر همواره با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه و مسئولیتی که برعهده دارد به دنبال انجام کارهای خاص با هدف خدمت رسانی به مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه همگرایی یکی از مهم ترین مسائلی است که نیروهای هلال احمر با اعتقاد به آن در عرصه خدمت رسانی حضور دارند بیان کرد: در کنار همبستگی اعضاء هلال احمر، همگرایی معاونت درمان و سازمان تدارکات پزشکی با همگرایی خود را برای حضور در عرصه اتفاق ها و رخدادهای طبیعی آماده می کنند.

 

وی اظهار کرد: طی سال جاری هلال احمر کشور با حضور کمتر از ۲۴ ساعت تیم امدادی اعزامی به لبنان و حضور در منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد رکود قابل توجهی به جای گذاشتند. 

 

شرکت سها هم تولید کننده و هم توزیع کننده است

 

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: افزایش میزان ظرفیت تولیدی تجهیزات پزشکی با هدف رشد سهم تولید و توزیع در بازار از اهداف بلند مدت شرکت سها است.

 

همتی خاطرنشان کرد: ایده پردازی و سرمایه گذاری مناسب ۲ شاخصه اصلی در جریان برنامه های هلال احمر در شرکت سها است که با هدف کاهش مشکلات مردم در زمینه نیازهای پزشکی در حال انجام است. 

 

کد خبر 1030769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha