رویش جوانان انقلابی از دستاوردهای حلقه های صالحین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، رویش جوانان انقلابی را از دستاوردهای فعالیت حلقه های صالحین عنوان کرد و گفت: تربیت جوان مؤمن، انقلابی، عدالت خواه و اخلاق مدار از اهداف حلقه صالحین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی»، امروز(5 اسفند) در بازدید از حلقات صالحین سپاه ناحیه خرم آباد، با اشاره به حضور نوجوانان، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف در حلقه های صالحین، اظهار داشت: رویش جوانان انقلابی از دستاوردهای حلقه های صالحین است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دینی بوده، هست و خواهد بود، افزود: تعلیم و تربیت اسلامی باید در همه سطوح به ویژه بین نسل امروز گسترش یابد.

 

وی ادامه داد: از اهداف شجره طیبه صالحین تربیت جوان مؤمن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه که از مطالبات رهبری است می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: فعالیت شجره طیبه صالحین در زمینه معرفت افزایی و بصیرت افزایی تحول آفرین بوده است و در جهت بالا بردن هرچه کیفیت و کمیت حلقه های صالحین سرمایه گذاری شود در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سرمایه گذاری در زمینه بالا بردن کیفیت و کمیت حلقه های صالحین یک نوع تضمین برای بقای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1030771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha