ساخت ۲۳۲ هزار مترمربع کلاس درس توسط خیران در گلستان

حق شناس گفت: : ۹۷۰ هزار متر کلاس در ۲۲ سال گذشته در استان گلستان ایجاد شده که ۲۳۲ هزار متر مربع معادل ۲۴ درصد آن توسط خیران ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند) در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی در استان به همت خیران رقم خورده است و از تلاش خیرانی که در سنوات گذشته گام های بلندی برداشتند تشکر می کنیم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در 22 سال گذشته دو هزار و 484 کلاس درس در استان ساخته شده که از این میزان هفت هزار و 34  کلاس درس خیرساز بوده است.

 

حق شناس بیان کرد: 970 هزار متر کلاس در 22  سال گذشته ایجاد شده که  232 هزار متر مربع معادل 24 درصد آن توسط خیران ایجاد شده است.

 

وی افزود: اساس توسعه کشور از مسیر مدارس می گذرد و هرچه مدارس ما آبادتر و با امکانات بیشتری باشد راه توسعه کشور کوتاه تر می شود.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه اگر مدارس ما بهتر از خانه های ما باشد قطعا توسعه سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: از مجموع 12 هزار کلاس استان گلستان از سال 92 تا سالجاری حدود یک هزار و 800 کلاس  درس ساخته شده است.

 

حق شناس افزود: تا هفته دولت سال آینده نزدیک به 200 کلاس درس دیگر نیز آماده بهره برداری خواهد بود و در تلاش هستیم بتوانیم با سرعت بیشتری خدمات آموزشی را در مناطق محروم و روستایی استان گسترش دهیم.

 

 

کد خبر 1030808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha