تکمیل پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت در اولویت است

آشناگر از اختصاص۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان خبردادوگفت: سعی داریم پروژه های نیمه تمام را تا پایان دولت به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ،«علیرضا آشناگر» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه در ماه‌های پایانی عمر دولت، یک تیم ارزیابی در سطح استان فعال و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مورد نظارت و پایش قرار می‌دهد گفت: یکی از اهداف ما در این ماه‌های باقی مانده اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در کنار اعتباراتی که از سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافت، سعی شده تا با مکاتباتی از رئیس جمهور اعتباراتی برای استان گرفته شود تا بتوانیم شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام استان باشیم، افزود: نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان در این زمینه اعتبار جذب شده است.

 

وی با بیان اینکه ۹۹ میلیارد تومان از این اعتبارات در نامه‌ای به رئیس جمهور اختصاص یافته است اضافه کرد: برای تکمیل طرح عمرانی مربوط به آموزش و پرورش ۴۰ و برای آغاز مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه ۷۰ میلیارد تومان درخواست شده است همچنین ۱۵ میلیارد تومان نیز برای تالار مرکزی سمنان در نظر گرفته شده است.

 

آشناگر با اشاره به تکمیل بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان عمر دولت، تعدادی از پروژه‌های که نیمه تمام باقی مانده‌اند را به اتمام برسانیم تا در نهایت عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذاریم.

 

استاندار سمنان به مقوله کرونا نیز اشاره کرد و با بیان اینکه به جز شهرستان شاهرود که در وضعیت نارنجی قرار دارد، مابقی شهرستان‌های استان سمنان یا در وضعیت آبی هستند و یا زرد؛ بیان داشت: باید گفت در مجموع شرایط کرونا در استان به ثبات رسیده اما این مهم، بسیار شکننده است و مردم و مسئولان باید کنار هم به کاهش کرونا کمک کنند.

 

کد خبر 1030828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha