صدا و سیمای فارس در روز میلاد مبارک امام علی (ع) برنامه های شادی پخش خواهد کرد

سهرابی گفت: صدا و سیمای فارس در روز میلاد مبارک امام علی (ع)، با پخش برنامه های مختلف از رادیو و تلویزیون، شادی و نشاط را به خانه های مردم استان فارس می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (سه شنبه 5 اسفند) با تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد با سعادت امام علی (ع) به خبرنگاران گفت: صدا و سیمای فارس در این روز میلاد مبارک، شادی و نشاط را به خانه های مردم استان فارس می آورد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب برنامه سیمای مرکز فارس در 7 اسفند با پخش ویژه برنامه ترکیبی «صبح پارسی» و اجرای سرود آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه «کاشانه مهر» نیز با حضور کارشناسان، خواننده و پخش سرود، پخش خواهد شد و در «گُمپ گُلا» به زبان کودکانه، ویژگی های امام علی (ع) بیان می شود.

سهرابی با اشاره به پخش برنامه زنده ترکیبی «دلگشا» بیان کرد: این  برنامه شاد هر شب از ۵ تا ۷ بهمن به مدت ۷۰ دقیقه و با حضور کارشناسان و پخش وله و حضور خواننده های مطرح، پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای مسابقه با اهدای جوایز ارزنده، معرفی کتاب های مرتبط با ویژگی های اخلاقی امام علی (ع)، برگزاری پویش «پدران آسمانی»، پخش فیلم های طنز «مستربین پلیس» می شود و «مومیایی 3»، مولودی خوانی، همخوانی و ... از دیگر برنامه های سیمای مرکز فارس در روز میلاد مولای متقیان علی (ع) است.

سهرابی اعلام کرد: «پَسین دلگشا» روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت و «نارنجستان» از ساعت ۹ تا ۱۱ روز پنج شنبه به روی آنتن می رود که برنامه های شادی هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد: ۵۵ خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز فارس در ۳۶ شهرستان استان، شادی مردم در روز میلاد امام علی (ع) را پوشش می دهند.

کد خبر 1030839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha