۵۵ میلیارد ریال جهت اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق فرسوده هزینه شد

مدیر توزیع برق شیروان گفت: امسال ۵۵ میلیارد ریال جهت اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق فرسوده شیروان از محل اعتبارات داخلی شرکت، هزینه شد.

«امیر معروف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اصلاح و نوسازی شبکه توزیع برق فرسوده شیروان هر ساله جهت ایمنی بیشتر صورت می گیرد که امسال 55 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شد.

 

 

مدیر توزیع برق شیروان بیان کرد: امسال 20 کیلومتر از شبکه های توزیع برق فرسوده این شهرستان اصلاح و نوسازی شد.

 

 

معروف عنوان کرد: این شهرستان هزار و 100 کیلومتر شبکه برق فشارمتوسط و 780 کیلومتر شبکه فشار ضعیف دارد که در صورت مشکل فنی در بخش کوچکی از آن کل برق شهرستان دچار قطعی می شود که اینک مشکلات فنی در این خصوص برطرف شد.

 

 

وی با بیان اینکه امسال شیروان جزو سه شهر برتر استان در کاهش خاموشی ها بوده است، خاطرنشان کرد: کاوردین شبکه و تاسیسات، عملیات تعویض مقره، اصلاح بخشی از شبکه های فرسوده، انجام فعالیت ها با به کارگیری اکیپ خط گرم و غیره از جمله اقداماتی بود که باعث کاهش خاموشی شهرستان و قرار گرفتن جزو سه شهر برتر استان شد.

 

 

وی تصریح کرد: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تعداد و زمان خاموشی، کاهش انرژی تامین نشده، کاهش تلفات شبکه و متعادل شدن بار شبکه، بهبود رضایت مشترکان و غیره بخشی از اهداف نوسازی شبکه های فرسوده برق است.

 

 

مدیر توزیع برق شیروان گفت: مجموع مشترکان برق در شیروان 64 هزار نفر هستند که از این تعداد 44 هزار مشترک شهری و 20 هزار مشترک روستایی اند.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1030848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha