دیدار فرمانده سپاه کربلای مازندران با خانواده شهید عسگری گلوگاه

یوسفی از دیدار فرمانده سپاه کربلای مازندران با خانواده شهید عسگری در گلوگاه خبر داد و گفت: تجلیل از خانواده شهدا مهمترین وظیفه ماست و امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

«سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه اظهار کرد: سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، امروز ( 4 اسفند ماه) با همراهی مسئولان شهرستان از خانواده شهید  عسگری در گلوگاه بازدید کردند.



 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید و بزرگداشت نام و یاد شهدا از مقام والای شهید و خانواده شهدا تجلیل شد.

وی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

یوسفی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود  را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم، افزود: باید تلاش کنیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

 

وی یادآور شد: سردار مسلمی فرمانده سپاه  کربلا مازندران با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با  امام جمعه  شهرستان گلوگاه هم نشست و دیدار داشت.

کد خبر 1030911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha