آمادگی ۲۵ مسجد شهرستان تالش برای ارائه خدمات اسکان موقت

شاهکویی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی شهرستان تالش خبر داد و گفت: ۲۵ مسجد در مناطق مختلف شهرستان تالش برای خدمات رسانی و استفاده مسافران در راه مانده تجهیز و مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، «محمدحسین شاهکویی» شامگاه سه شنبه(۵ اسفند) در پانزدهمین جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر بارش توام با برف در ارتفاعات و مناطق جلگه ای از بامداد ۶ اسفند تا ۱۰ اسفند تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی تالش در آماده باش کامل باشند.

 

فرماندار تالش از لغو کلیه ماموریت ها و مرخصی های اداری این شهرستان تا ۱۰ اسفند خبر داد و افزود: همه دستگاه های اجرایی شهرستان تالش با تمام نیروهای خود برای مقابله با بحران برف در آماده باش بوده و در زمان بروز بحران سریعا وارد میدان عمل شوند.

 

وی با اشاره به آمادگی بیمارستان شهید نورانی و اورژانس تالش برای هر گونه برنامه فوق العاده در این شهرستان از دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن خواست تا مناطق تحت پوشش را کنترل و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

شاهکویی در ادامه به شرکت نفت توصیه کرد تا پایان بحران، سوخت جایگاه ها و مکان های مورد نیاز را تامین کند.

 

فرماندار تالش از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این شهرستان خبر داد و گفت: بازگشایی راه های اصلی در اولویت باشد.

 

وی از نیروی انتظامی، پلیس راه و شهرداری خواست نسبت به جمع آوری خودروهای پارک شده در خیابان های اصلی شهر اقدام کنند تا در زمان برف روبی مشکلی پیش نیاید.

 

شاهکویی اضافه کرد: شهرداری‌ ها ماسه و نمک خریداری شده را در میادین و مکان های  پرتردد در دسترس قرار دهند.

 

فرماندار تالش افزود: اداره اوقاف و امور خیریه ۲۵ مسجد را در مناطق مختلف شهرستان تالش برای خدمات رسانی و استفاده مسافران در راه مانده تجهیز و مهیا کرده است.

 

شاهکویی با اشاره به مشاهده ۲ نمونه ویروس جهش یافته انگلیسی در استان گیلان، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها کرونا راجدی گرفته و نسبت به مراقبت پرسنل خدمات رسان در رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنند.

کد خبر 1030913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha