غرس درخت به یاد بانوی شهیده حسین زاده و شهدای مدافع حرم در نکا

میرعمادی از غرس درخت به یاد بانوی شهیده حسین زاده و شهدای مدافع حرم در نکا خبر داد.

« سید ابرهیم میرعمادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با توجه به روز شهدا و همزمان با هفته درختکاری غرس درخت به یاد شهیده رقیه حسین‌زاده و شهدای مدافع حرم و گمنام شهرستان نکا در یادمان شهدای گمنام نکا انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نکا افزود: در راستای استمرار حفاظت از منابع طبیعی و نگهداری از محیط زیست و ارج نهادن به مقام شهدا کاشت و غرس درخت در یادمان شهدای گمنام نکا به مناسبت در پیش بودن روز شهدا وهفته درختکاری به مرحله عمل رسیده است.

وی با اعلام اینکه درختکاری به نام شهدا در نکا با حضور فرماندار نکا و جمعی از مسئولان اجرایی شد،خاطر نشان کرد: این حرکت ارزشمند با هدف گرامیداشت یاد و خاطره  شهدائی انجام شد که با تقدیم هستی خود، آزادی و سرافرازی ایران اسلامی را به ما هدیه کردند.

 

میرعمادی افزود: درخت منشاء خیر و برکات زیادی برای ماست لیکن این نعمت خدادادی  به‌عنوان نماد زندگی و مایه آرامش انسان‌هاست که باید در غرس و نگهداری ان تلاش شود.

وی یادآور شد: روز درختکاری نشان‌دهنده انس همیشگی انسان با طبیعت و درخت است و به شکرانه این طبیعت زیبای خداوندی همه ما در کاشت درخت سهیم خواهیم بود و امسال هم همچون همیشه در کاشت درخت با همکاری مردم و ادارات با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش می شود.

کد خبر 1030915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha