جمع آوری ۴ هزار میلیارد ريال کمک مومنانه  نقدی و غیرنقدی  در مازندران

مسلمی گفت: حدود ۴ هزار میلیارد ريال کمک مومنانه نقدی و غیرنقدی در استان مازندران جمع آوری و به دست نیازمندان رسیده است .

سردار « سیاوش مسلمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در گلوگاه در حاشیه دیدار با خانواده شهید اسماعیل عسگری در گلوگاه و گفتگو با امام جمعه گلوگاه اظهار کرد:  مردم داری یکی از ماموریت های سپاه است که طرح های مختلفی در سطح استان، شهرستان و روستاها در حال اجراست که یکی از طرح ها، طرح سردار سلیمانی در مواجهه با ویروس کروناست.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در این طرح بحث مقابله و کمک در حوزه معیشت از ماموریت های مهم سپاه است که در استان و شهرستان گلوگاه بدرستی اجرایی شده است و رضایتمندی خوبی حاصل شده است.

 

وی با اعلام اینکه از مجموع 29 بلوک شهرستان گلوگاه حدود 53 پایگاه مقاومت فعال است؛ خاطر نشان کرد: این طرح، محله محور اجرایی شده است که کمک معیشتی و خرید خانواده هایی که دار کهولت سن و یا دارای بیماری مزمن هستند؛ توسط بسیجیان انجام می شود.

 

مسلمی گفت: طرح سردار سلیمانی با کمک بهداشت و درمان و فرمانداری و تعامل خوب ادارات اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در بحث کمک به مردم همنین طرح کمک مومنانه بود که امسال در 4 نوبت این کمک در استان مازندران حدود 4 هزار میلیارد ريال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری و به دست نیازمندان رسیده است و از برنامه های مهم عید ما هم ادامه کمک مومنانه در عید است.

 

وی تصریح کرد: از دیگر کارهای کمک به مردم، بحث محرومیت زدایی است که در حوزه راه روستایی، پل بین مزارع، اشتغال خانگی و کمک به افزایش تولید در بخش کشاورزی توسط بسیج سازندگی اجرایی می شود و همچنین از سال 98 تا بهمن 99 حدود 464 خانه محروم ساخته و به دست نیازمندان رساندیم.

 

مسلمی یادآور شد: در تفاهم نامه اخیر با امداد هم یکهزار واحد مسکن مددجویی را به همت بسیج سازندگی و امداد برعهده گرفتیم که تا بهمن 1400 به دست نیازمندان خواهد رسید.

کد خبر 1030917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha