آموزش و پرورش رکن اصلی و اساسی توسعه پایدار در جوامع است

خدابنده با بیان اینکه ۴ هزار خیر مدرسه ساز در خراسان رضوی وجود دارد، گفت:آموزش و پرورش رکن اصلی و اساسی توسعه پایدار در جوامع می باشد و تعلیم و تربیت با کیفیت هم نیازمند معلم، محتوا و فضای آموزشی با کیفیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» عصر(۵ اسفند) در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به حضور حدود چهار هزار خیر مدرسه ساز در استان اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در سطح کشور بسیار خوش درخشیده اند و تقریبا همه ساله در جایگاه برتر کشور قرار گرفته اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به استمرار فعالیت و تلاش شبانه روزی اداره کل نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در ایام شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: امسال ١٨٩ پروژه با یک هزار و ٧٠٠ کلاس درس در سطح استان به بهره برداری رسیده است، علاوه بر آن چندین پروژه فرهنگی، تربیتی و ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید.

 

خدابنده با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بالاترین آمار دانش آموزی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است گفت:سرانه فضای آموزشی استان ۴/٣ متر مربع است و این در حالی است که این عدد در سطح کشور ۵/٢ متر مربع و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ٨/٣ متر مربع می باشد.

 

وی آموزش و پرورش را رکن اصلی و اساسی توسعه پایدار در جوامع دانست و گفت: تعلیم و تربیت با کیفیت نیازمند معلم، محتوا و فضای آموزشی با کیفیت است.

 

 

کد خبر 1030918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha