شرایط تهدید کرونا کماکان در اندیمشک وجود دارد

کاظمی با بیان اینکه شرایط تهدید کرونا کماکان در شهرستان اندیمشک وجود دارد گفت: با توجه به پیک جدید ویروس کرونا، شهروندان باید برای جلوگیری از افزایش بیماران بستری در بیمارستان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

«فریدون کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه شرایط تهدید کرونا کماکان در شهرستان اندیمشک وجود دارد اظهار کرد: با توجه به پیک جدید ویروس کرونا، شهروندان باید برای جلوگیری از افزایش بیماران بستری در بیمارستان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک افزود: مانور اعلام هشدار بیماری کرونا و توزیع ماسک توسط مرکز بهداشت با همکاری هلال احمر و هیئت موتورسواری به صورت روزانه در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: طرح شهید سلیمانی با بازدید از اصناف و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت، بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان و نیروهای داوطلب هلال احمر به صورت روزانه در شهرستان اندیمشک اجرا می‌شود.

 

کاظمی یاد آور شد: اگر شهروندان به فکر سلامتی خود و خانواده‌های خود هستند، باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌های اجتماعی را جدی گرفته و از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

 

کد خبر 1030963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha