زمینه‌های فرهنگی و هنری برای همکاری ایران و ژاپن وجود دارد

حسین دیوسالار در نشست برخط «نیازسنجی تولید و نشر محتوای رضوی» با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند دو کشور و اشتراکات موجود گفت: زمینه‌های فرهنگی و هنری برای همکاری ایران و ژاپن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این برنامه که از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، محمودرضا برازش، مدير عامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و محمد اورعی کریمی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی به تشریح موضوعات مورد علاقه پرداختند.

حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن در سخنانی به تشریح مؤلفه‌های مؤثر و مهم فرهنگی در این کشور پرداخت و تصریح کرد: ایران و ژاپن بیش از 1300 سال رابطه تاریخی و فرهنگی همراه با احترام متقابل را پشت سر گذاشته‌اند و این گذشته تاریخی می‌تواند بستر ساز توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف و به ویژه فرهنگی، هنری و علمی شود.

وی افزود: مردم این کشور به مطالعه، هنر، تاریخ، دانستن، دریافت اطلاعات، شناخت بیشتر و ... علاقه دارند و لذا با عنایت به این مهم، مناسب است تا در تولیدات هنری و محتوایی همکاری‌های بیشتری را مورد توجه قرار داد.

دیوسالار در ادامه و در قالب پاورپوینت، در ارتباط با اشتراکات فراوانی، زمینه‌های همکاری و تأمین محتوای مورد علاقه مطالبی را تشریح کرد.

کد خبر 1031013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha