مسابقه «نغمه های کودکانه علوی» در گرمه برگزار می شود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه، از برگزاری مسابقه «نغمه های کودکانه علوی» به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام خبر داد.

«مسعود بهشتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه «نغمه های کودکانه علوی» به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام خبر داد و اظهارکرد: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند پس از خواندن شعر «علی ای همای رحمت» و ضبط آن در فضای مجازی، نغمه ضبط شده را به فضای مجازی واتساپ به شماره 09927742315 ارسال کنند.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه، مهلت ارسال آثار را تا سیزدهم اسفندماه ذکر کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در رده سنی 5 تا15 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


وی جوایز برگزیدگان را ضمن اهدای لوح تقدیر و پنج عدد کتاب قصه باتوجه به رده سنی منتخبان، هدیه نفر اول را مبلغ 700 هزار ریال، نفر دوم را 500 هزار ریال و نفر سوم را 300 هزار ریال اعلام کرد.

 

بهشتی برگزاری مسابقه «عکس سلفی پدرانه» را دیگر برنامه فرهنگی این نهاد معرفی کرد و گفت: علاقه مندان  برای شرکت در این مسابقه می توانند عکس سلفی  پدر و فرزندان را در فضای مجازی واتساپ به شماره 09927742315 ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه های فرهنگی با مشارکت معاونت امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کانون بسیج هنرمندان شهرستان و انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان گرمه برگزار می شود، مهلت ارسال آثار در این بخش را تا سیزدهم اسفندماه اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1031079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha