برگزاری پویش نقاشی «پدر مهربانی‌ها» در فضای مجازی به مناسبت ۱۳ رجب

حجت الاسلام کلات پور، گفت: همزمان با ۱۳ رجب و ولادت حضرت علی (ع) پویش نقاشی پدر مهربانی ها در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ماه رجب و ماه‌هاى شعبان و رمضان، از ماه‌هاى بسیار پرفضیلت هستند و از تعبیرات بعضى از روایات اين‌گونه برمى‌آید که ماه رجب در میان این سه ماه، امتیاز خاصى دارد؛ تا آنجا که ماه رجب «ماه خدا» نامیده شده و ماه شعبان «ماه پیامبر» و ماه مبارک رمضان «ماه امت» است.

 

وی خاطر نشان کرد: هرساله بمناسبت اعیاد مذهبی مختلف در سطح استان جشن های باشکوهی برپا می شد که امسال با اعمال برخی محدودیت ها جشن ها بصورت مجازی یا با حداقل حضور مردم و در فضای باز و رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مردم برگزار یا در حال برگزاری است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلفی در فضای مجازی و محیط های باز با حضور اعضای کانون ها برگزار می کند.

 

حجت الاسلام کلات پور، تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور و استان پویش های مختلفی از جمله نفاشی، دلنوشته، داستان نویسی، کمک های مومنانه، مسابقه پیامکی با مضمون روز پدر و پشت نویسی ماشین ها توسط کانون ها در سطح استان اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: برنامه مولودی خوانی، خواندن سرود در مورد فضائل حضرت علی(ع)،اجرای جشن در فضای های باز و محله های ،چراغانی مساجد،پخش شربت و شیرینی با رعایت پروتکل های بهداشتی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان کرمانشاه است.

کد خبر 1031091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha