کمک معیشت مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: کمک معیشت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان پرداخت شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال 205 میلیارد و 871 میلیون ریال کمک معیشت (مستمری) به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و شرایط نیازمندان همچنان خیران و مردم نیکوکار در کنار کمیته امداد بوده و همه تلاش خود را برای کمک به نیازمندان به کار گرفته‌اند.

 

صفی پور با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط دشوار کرونایی عنوان کرد: این میزان کمک معیشت پرداخت شده برای هفت هزار و 599 خانوار تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: نیازمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهیانه، از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین این نهاد امسال  برای کمک به امر ازدواج نیازمندان به تعداد 66 سری جهیزیه به مبلغ دو میلیارد و 849 میلیون ریال هزینه کرده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان افزود: علاوه بر کمک معیشت ماهانه، مشکلات خانوارهای تحت حمایت به صورت مستمر بررسی و بر اساس نیاز آنها خدماتی ارایه می‌شود. 

 

به گفته صفی پور هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

کد خبر 1031098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha