لزوم توجه مردم در پویش«مسجد، کانون مهر علوی»

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مردم و مساجد در پویش«مسجد، کانون مهر علوی» جهت کمک به زلزله زدگان سی سخت شرکت کنند، گفت: مردم و مساجد با شرکت در این پویش می توانند ذره ای لبخند و شادی را به مردم زلزله زده سی سخت هدیه دهند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برگزاری پویش «مسجد، کانون مهر علوی» توسط خبرگزاری شبستان یک کار بسیار خداپسندانه و زیبا است.

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه در سیره اهل بیت (ع) به موضوع انفاق و کمک به نیازمندان و محرومین بسیار تاکید شده است، افزود: انقلاب اسلامی نیز در این راستا به بحث کمک به محرومین توجه داشته است و امام راحل نیز بر این موضوع تاکید بسیار داشتند.

 

وی با اشاره به زلزله سی سخت گفت: این زلزله باعث شد تا بسیاری از هموطنان ما در شهرستان سی سخت آسیب ببینند و موجب ناراحتی سایر هموطنان در سراسر کشور شود.

 

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: راه اندازی پویش«مسجد، کانون مهر علوی» توسط خبرگزاری شبستان می تواند زمینه ساز راه اندازی کمپین های دیگری در سراسر کشور برای کمک به نیازمندان به خصوص آسیب دیدگان زلزله زده شهرستان سی سخت باشد.

 

امام جمعه طبس ادامه داد: امیدواریم مردم از این پویش استقبال کنند و با کمک های خود ذره ای محبت و لبخند و شادی را به مردم زلزله زده سی سخت برگردانند.

 

وی با بیان اینکه مساجد همواره کانون رصد مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی بوده است، افزود: اگر امروز مساجد احساس مسئولیت کنند و در حد توان خودش زلزله زدگان را دریابند قطعا مشکلات مردم این شهرستان سریع تر حل خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به نقش خبرنگاران در زمینه حمایت از زلزله زدگان گفت: رسالت خبرنگاران این است که مشکلات مردم زلزله زده را به گوش سایر هم وطنان برسانند تا هر چه سریع تر مشکلاتشان حل شود.

کد خبر 1031141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha