یک دستگاه تبلت به دانش آموز نیازمند از طرف کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو گفت: یک دستگاه تبلت به دانش آموز نیازمند این روستا همزمان با سالروز میلاد امیر المومنین علی (ع) از طرف خیرین و کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو اهدا شد.

«نوروز سروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت به دانش آموز نیازمند این روستا همزمان با سالروز میلاد امیر المومنین علی (ع) از طرف خیرین و کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با همکاری خیرین صورت گرفت و تلاش کرده ایم تا از دانش آموزان بی بضاعت این روستا حمایت کنیم.

 

وی اظهار داشت: همدلی و همکاری برای حمایت از خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا همچنان ادامه دارد و تاکنون نیز بسته های معیشتی در بین این خانواده ها توزیع شده است.

 

سروی یادآور شد: تمامی فعالیت های خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از این خانواده ها صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای اودلو افزود: هم اکنون این کانون با ثبت 43 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، قرآنی، دینی و هنری بیش از 5390 امتیاز را در طرح ملی «ایران قوی» کسب کرده است.

 

سروی بیان کرد: بیش از 98 نفر از افراد روستا نیز به عنوان عضو کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است.

 

کد خبر 1031167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha