برگزاری آیین پخت حلیم نذری در کانون «انصارالحجه» به مناسبت میلاد امام علی (ع)

بهروزی از برگزاری آیین پخت حلیم نذری همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری ‌«انصارالحجه» خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک ایام با سعادت میلاد مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب (ع) و گرامی داشت روز «پدر»، گفت: این روز نورانی به عنوان یکی از مناسبت های ویژه شیعیان جهان مطرح بوده و برنامه های ویژه شادی و سرور نیز در اقصی نقاط کشور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز به نوبه خود در برگزاری جشن های موالید و اعیاد مختلف به اجرای برنامه می پردازد و امسال اگرچه بیماری کرونا اجازه نمی دهد آنگونه که باید در شأن این امام همام خدمت کنیم اما رونق جشن این مناسبت بزرگ همچنان پایدار است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال قصد داریم علاوه بر برگزاری محافل جشن و سرور به پخت حلیم نذری نیز اقدام کنیم، عنوان کرد: پخت آش و حلیم نذری پیش از این در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» و در مناسبت های مختلف انجام شده که در این مناسبت و عید فرخنده نیز این برنامه انجام می شود.

 

بهروزی به تشریح این برنامه پرداخت و ادامه داد: آیین پخت حلیم نذری در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» همزمان با شب میلاد حضرت امام علی (ع) انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه امشب در بلوار حرم تا حرم، ابتدای خیابان علمدار کربلا و به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» انجام می شود.

 

به گزارش شبستان، آیین پخت حلیم نذری در این کانون فرهنگی و هنری در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

کد خبر 1031176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha