کتاب های صوتی نماز ویژه دانش آموزان زنجانی تدوین شده است

حجت‌الاسلام یوسفی از تدوین کتاب‌های صوتی نماز ویژه کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان در استان زنجان خبر داد و گفت: استان زنجان میزبان جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان، اظهار کرد: برنامه های نماز استان زنجان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی یوسفی به رتبه اول ستاد اقامه نماز استان در زمینه ترویج فرهنگ نماز در کشور اشاره کرد و گفت: در سال جازی 150 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع نماز در استان تولید شد.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره به رنگ قنوت هفته آینده به پایان می رسد، گفت: در آخرین قسمت این جشنواره اجلاسیه نماز اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول از تدوین کتاب‌های صوتی ویژه کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان در استان زنجان خبر داد و گفت: با حضور مرکز تخصصی نماز قم فعالیت‌های نماز در استان‌ها افزایش چشمگیری داشته است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز سال ۱۴۰۰ به صورت ملی در زنجان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

به گفته وی، لازم است تا برنامه هایی از سوی شهرداری و شوراهای شهر برای حمایت از ترویج فرهنگ نماز در جامعه ارائه شود.

 

حجت الاسلام یوسفی از نبود برنامه جدی در حوزه نماز در برخی از شهرستان های تابعه انتقاد کرد و گفت: برای رفع مشکلات ارائه حق ایاب و ذهاب ائمه جماعات مدارس باید بودجه ای تخصیص یابد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه حل مشکلات نمازخانه‌های بین راهی اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم و برخی از سرویس‌های بهداشتی نیاز به تعمیر و بازسازی دارند اما مجتمع‌های جدیدالاحداث وضعیت بهتری دارند.

 

کد خبر 1031212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha