مجموعه فرهنگی صبا خدمت رسانی ارتش به عموم مردم است

دریادار سیاری با اشاره به تلاش ارتش برای خدمت رسانی به مردم گفت: مجموعه فرهنگی صبا خدمت رسانی ارتش به عموم مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه افتتاح پردیس سینمای صبا در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: این مجموعه فرهنگی با همکاری بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و مجموعه صبا شکل گرفته است و اقدامات ارزشمندی در شان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در این مجموعه فرهنگی صورت گرفته است.

 

معاون هماهنگ کننده ستاد ارتش افزود: قطعا بهره برداری فرهنگی از این مجموعه صورت می گیرد و این مجموعه برای استفاده عموم آزاد است و صرفا برای استفاده ارتش نیست زیرا در این صورت ارتش اقدام به ساخت سالن های سینمایی در پادگان های خود می کرد.

 

وی گفت: این مجموعه فرهنگی با همکاری بنیاد تعاون ارتش و مجموعه صبا شکل گرفته است و معتقدم اقدامات ارزشمندی در شان ملت و نظام جمهوری اسلامی در این مجموعه شکل گرفته است و قطعا بهره برداری فرهنگی خوبی از این مجموعه صورت گرفته است.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: این مجموعه برای استفاده عموم آزاد است و ما تلاش می کنیم تا خدماتی به مردم ارایه کنیم و اگر صرفا این استفاده برای ارتش بود در پادگان ها سالن های سینمایی ساخته می شد.

 

وی گفت: این مجموعه برای استفاده فرهنگی ارتش، سازمان عقیدتی سیاسی و استفاده عموم است.

 

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: این مجموعه فرهنگی خدمت گزاری ارتش برای مردم است و ارتش تلاش کرده اگر امکاناتی در اختیار دارد، آماده کرده است تا عموم مردم از آن استفاده کنند. 

کد خبر 1031233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha