احداث مرکز تخصصی اعصاب و روان در جهرم کلید خورد

آغاز به کار مرکز تخصصی اعصاب و روان که به عنوان یکی از معدود مراکز استاندارد استان فارس مطرح است، در شهرستان جهرم کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در آيين آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بيمارستان تخصصی اعصاب و روان كه به همت خانواده خير سلامت مرحوم «عبدالرضا رحمانيان» ساخته می شود، گفت: این پزشک فقید و حاذق هميشه در خدمت مردم بود و تنها چیزی که در وی وجود نداشت غرور و تكبر بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بااشاره به اینکه تواضع و مهربانی این پزشک جهرمی زبان زد خاص و عام بوده است، افزود: جای وی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم بسیار خالی است. 

 

وی از خیرین ارزشمند سلامت جهرم قدردانی كرد و گفت: باعث افتخار است كه خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به حوزه درمان و بهداشت توجه ويژه داشته و با اقدام نيكشان سعی بر ارتقاء اين حوزه دارند.

 

رحمانیان بيان كرد: به دنبال بالا بردن اعتبار کیفی در حوزه درمان و بهداشت شهرستان جهرم هستيم تا بتوانيم با ايجاد بستر مناسب حضور دائمی متخصصين در شهرستان داشته باشيم.

 

وی با اشاره به احداث بيمارستان تخصصی اعصاب و روان به همت خانواده خير سلامت مرحوم «عبدالرضا رحمانيان» گفت: اين پروژه قرار است با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومانی از سوی خانواده آن مرحوم  آغاز شود.

 

رحمانيان خاطرنشان كرد: این مرکز تخصصی اعصاب و روان که زمین آن به زیر بنای سه هزار متر مربع توسط خيران اهدا شده قرار است در سه فاز به بهره برداری برسد که فاز نخست آن اکنون در دستور کار قرار گرفته است. 


وی با اشاره به اینکه وجود یک مرکز تخصصی اعصاب و روان استاندارد از ضروریات استان و شهرستان جهرم است، گفت: در شهرستان بیمارانی با مشکل اعصاب و روان وجود دارد که برای درمان مجبور به مراجعه به سایر مراکز در شهر های دیگر هستند.

 

کد خبر 1031234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha