اجرای  رزمایش همدلی مومنانه پلیس خراسان جنوبی/ توزیع ۱۱۰ بسته غذایی

سردار فرشید گفت: از ابتدای امسال کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی طی چهار مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ۹۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۶ اسفند) در حاشیه مراسم گرامیداشت میلاد امام (علی) و اجرای چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه و مواسات در ستاد فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در زمینه مواسات و همدلی از ابتدای سال جاری با کمک و همت کارکنان پلیس خراسان جنوبی طی چهار مرحله ۹۴۰ بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تأمین امنیت و در راستای مسئولیت اجتماعی خود در روزهای سخت اقدام به تهیه و توزیع این اقلام کرده است، بیان کرد: در ادامه نهضت کمک های مومنانه امروز نیز ۱۱۰ بسته حاوی اقلام خوراکی تهیه شده است که در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه کارکنان فرماندهی انتظامی استان در کمک به نیازمندان، گفت: تصریح کرد: چهارمین مرحله از طرح مواسات و همدلی مومنانه کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در آستانه میلاد باسعادت حضرت علی (ع) اجرایی شده است.

کد خبر 1031243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha