جشن های میلاد امیرمومنان در مساجد و هیئات محوری استان کرمان

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان کرمان با اشاره به ویژه برنامه های میلاد امام علی علیه السلام؛ بر استفاده از فرصت معنوی ایام البیض ماه رجب تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی عرب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با اشاره به اینکه برای برنامه ریزی های میلاد نور ویژه ولادت امام جواد و امام علی جلسه بنیاد غدیر با حضور نماینده ولی فقیه و مسئول بنیاد غدیر استان تشکیل شد؛ افزود: در این جلسه 23 پیشنهاد مورد تصویب قرار گرفت.
 

 



دبير بنياد بين ‌المللی غدير در استان كرمان گفت: در آن جلسه مقرر شد در بحث تبلیغات میدانی شهرداری و اصناف برای آذین بندی اقدام و بنرهایی درباره 13 رجب در سطح شهر نصب کنند و از سوی بنیاد غدیر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بنرهایی برای مغازه ها و ادارات و خودروهای عمومی چاپ شود.
 

 




وی برگزاری جشن در شب و شام میلاد امام علی علیه السلام در 10 مسجد محوری و 10 هیبئت محوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را از دیگر موارد قابل ذکر عنوان و بیان کرد: به همین مناسبت دو برنامه در 6 و 7 اسفند توسط مهدیه مسجد مقدس صاحب الزمان و گلزار شهدا در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار می شود.
 

 

 



حجت الاسلام عرب پور توزیع کمک های مؤمنانه و توجه به ایتام توسط کمیته امداد، بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام(ع)را از دیگر برنامه های بنیاد غدیر برای ایام میلاد نور عنوان کرد و افزود: بخش دیگر برنامه ها، یک سری تبلیغات در فضای مجازی با تهیه کلیپ و بنر و پوستر تبلیغاتی ایام ولادت امام علی علیه السلام است.

 

 



وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شیوع  کرونا و عدم تشکیل جلسات عمومی و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف؛ اظهار کرد: تاکید بر این است این برنامه ها در میان خانواده انجام شود تا به فراموشی سپرده نشود.
 

 

 


حجت الاسلام عرب پور تاکید کرد: افراد اعمال ام داوود را در منزل انجام دهند و  برای نزول رحمت الهی و رفع بلای کرونا دعا کنند.

کد خبر 1031254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha