نیاز به توسعه مراکز تخصصی اعصاب و روان با توجه به گستردگی آسیب های اجتماعی

دستغیب با اشاره به وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه، نیاز به احداث مراکز تخصصی اعصاب و روان را ضروری دانست که در سطح استان فارس باید گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) در آيين آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بيمارستان تخصصی اعصاب و روان كه به همت خانواده خير سلامت مرحوم «عبدالرضا رحمانيان» ساخته می شود، گفت: در جامعه امروز بانوانی هستند که با الگوگیری از حضرت زهرا (س) و بر اساس آموزه های آن بانوی مکرم، زندگی خود را پایه ریزی کرده اند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس افزود: بانوانی که از ثروت و مال خود می گذرند و با الگو گرفتن از شخصیت اهل بیت (ع) در مسیر کمک به نیازمندان و حمایت از آنها قدم می گذارند از جمله این افراد هستند.

 

وی با اشاره به اقدام خانواده پزشک فقید جهرمی در تامین اعتبار برای احداث مرکز تخصصی اعصاب و روان در این شهرستان، عنوان کرد: این مرکز تخصصی به عنوان یک مرکز استاندارد و مورد نیاز جامعه می تواند در کمک به درمان بیماران نقش ارزنده ای داشته باشد.

 

دستغیب با قدردانی از خانواده مرحوم رحمانیان در تامین اعتبار این مرکز تخصصی اعصاب و روان، خاطرنشان کرد: این پزشک حاذق در زمان حیاتش نیز بدون چشمداشت دردهای مردم نیازمند را لمس می کرد و به ارائه خدمات رایگان به آنها مشغول بود.

 

وی با اشاره به اینکه این مرکز اعصاب و روان به عنوان یک مهمترین و استانداردترین مرکز در استان فارس و حتی کشور مطرح است، خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی جهرم تقاضا داریم شعبه های این مرکز را در دیگر شهرهای استان دایر کند تا منشأ خدمات برای بیماران اعصاب و روان باشد.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در پایان با اشاره به وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه، نیاز به احداث مراکز تخصصی اعصاب و روان را ضروری دانست که در سطح استان فارس باید گسترش پیدا کند. 

 

کد خبر 1031270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha